جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ
اصالت حق در تاریخ از منظر قرآن On the authenticity of the Quran
نادر شاه را ببین که از کله ها مناره می ساخت .آیا آن زمان نادر شاه را معیار خودش قرار بدهیم ؟
نه ...
از نظر قرآن اینها کف های روی آب هستند .
این نمودهای تاریخی ، این شخصیت هایی که اینجور در تاریخ نمود دارند ، اینها کف های روی آب
هستند ،اینها را شما معیار قضاوت قرار ندهید .
اگر همه ی مردم شرارت نادرشاه را می داشتند اصلا جامعه وجود نمی داشت . قرآن می گوید: چنین جامعه ای محال است
وجود داشته باشد وگرنه، ما تمام مردم را هلاک می کردیم .اگر همه ی مردم اینقدر شریر می بودند ،اینقدر ظالم می بودند،
اینقدر بدخواه می بودند ، اینقدرکذاب می بودند و ...
قرآن می گوید: این قابل دوام نیست ، این فورأ هلاک می شود .
اینهمه هلاک اقوام را که قرآن ذکر می کند چیست ؟
می گوید : اینهمه اقوامی آمدند ،وقتی که اکثریت مردم بد شدند ، ریشه شان را کندیم .
پس اگر دوام دارد بدانید که اکثریت مردم فاسد نیستند .اقلیتی که کف های روی آب اند ،فاسداند .
( همراه با ترجمه ی انگلیسی در ادامه ی مطلب).
Watch the heads are built minarets Nader Nader Does it match the criteria give?
No, the Koran on the floor These are the Water This historical aspects, the kind of
characters that are used on these floors are on the water, do not put this in your judgment.
If all men are evil Nader they did not have a community. The Quran says that there
is such a society is impossible, otherwise, it will destroy us if we were all the people
are so wicked, so cruel that they are so evil they can Aynqdrkzab and ...
The Quran says this is not viable, it is immediately destroyed.
Destroy all the nations that are mentioned in the Quran is?
Says all nations came, when the majority of people were poor, their roots Kndym.
So if it lasts know that most people are not Corrupt .aqlyty the bottom of the water,
Are corrupt.
۹۳/۰۶/۲۱
دعوتید به پست جدیدم...
یاعلی